פשטות

פשטות היא היופי
פשטות היא התיחכום האולטימטיבי/לאונארדו דוינצ'י

מקום פשוט לחינוך תרבות ואמנות

 

7. גלרייה לאומנות הנשק העתיק-ע"ש יעקובי יוסף ז"ל  |  8. הערכה חליפית-מבחן תלת שלבי- מה זה?  |  10. פשטות-מהספרים  |  11.פשטות מהסרטים  |  12. פשטות בצבעים  |  13. בעלי קושי בעיבוד חושי-יש דבר כזה  |  15."חמולה" מקום טוב לגדול  |  18. פעוטונים מציאות אפורה בעטיפה ו ... דה-ד"ר דליה שחף  |  Relationship - not what you thought - proper disclosure 18.  |  19.האישה הישראלית מעידן של שסע עדתי לעידן של שסע מיגדרי  |  46.לטייל עם סבא שומיק  |  מצבות מדברות אל העתיד  |  רמזים , ראיות, ושאלות שמאחורי מצבות  |  


 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


.

 

אורי ברלב אינו ראוי להיות מפכ"ל אך גם האחרים בפרשה לא
ו/
או הנזק של ד"ר אינס לכלל הנשים ושל בר-לב לכלל הגברים
ד"ר דליה שחף מרצה במכללה לחינוך "אוהלו"
מותר לצטט, לשכפל ולהפיץ פרסום זה תוך ציון מקור המידע ושם הכותבת. לתגובות : drdalia@012.net.il
 
מה אני מבינה מהמציאות נכון לנובמבר 2010? שעדיין אישה חטובה, ושיער צבוע בבלונד, יכולה להפיל כמעט, את נשיא ארה"ב קלינטון  (טוב לא תמיד השיער צבוע לבלונד), ואת הנשיא  הישראלי קצב, ואת ניצב אורי בר-לב ואת חגי פלג ואת ניצב פרנקו ואת....?  לא שלא ידעתי, אבל קיוויתי לתומי שבעידן שנשים יכולות  להתמודד עם גברים כשווה בין שווים, השיטות המפגרות הללו פסו מהעולם. מה שהתאים לדזירה פילגשו של נפוליאון, למהאטה הארי, ופילגשים פחות מפורסמות, נראה מגוחך בעולם שדימיתי סביבי. היו לי סיבות לחשוב  שנשים יפות חכמות דיין כדי להצליח גם בלי זה, ולכן  אינני נרגעת מהעובדה שנשים בוחרות להמשיך להיות מכשיר בידי גברים אחרים המנצלים את מידות גופן וצבע שערן, כדי להפיל גבר אחר שלא הצליחו להפילו במאבק הוגן!!!!!!!!!.
כמה עצוב שנשים עדיין מרגישות צורך להוות כלי בידי אחרים, ולא משנה כמה משכילות הן בזכות עצמן, וכמה הישגים ראויים השיגו בזכות עצמן, לאחר שהצליחו לעמוד בכל המטלות הקשות לתואר הדוקטורט, והרימו פרויקטים. גם אז הן נכשלות כישלון צורב וחוזרות למקום האפל שנשים נאלצו להיות  בו בתקופות, שהיו מחוסרות זכויות באמת כמו חלק גדול מנשות העולם השלישי.

אין לצערי משקל שיוכל לכמת את הנזק  שעשתה לנו ד"ר אינס, אין חוק שיוכל לשפוט את פגיעתה בנשים כמוני, נזק בלתי הפיך על שהוחזרנו אחורה בזמן. כל כך הרבה שנים נאלצנו לשמוע גברים מתלחשים מאחורי גבנו שכל הישגינו עברו דרך מיטתו של בעל הדעה התורן, עבדנו קשה כדי להוכיח שלא עברנו במיטתו של המפקד, ולא של המרצה, ולא של הבוס. ועכשיו  מי יאמין לנו שהצלחנו בזכות עצמנו? בעיקר אם צבע שערנו בלונד, ובעוונותינו אנחנו נראות טוב? יש נשים שעבורן כבר לא יהיה די זמן לתקן את הנזק העצום שנפל עלינו באדיבותה של ד"ר אורלי אינס!!! 
אין לי מילים לבטא את כעסי על כך שד"ר אורלי אינס, הצליחה לשים לאל את כל הישגי, כאישה. סיימתי בעבודה קשה ובלי קיצורי דרך, דוקטורט, התנהלתי שנים רבות  בין גברים כשווה בין שווים ולא בגלל הבלונד שדהה משערי, אלא בזכות  העובדה שאינני חכמה פחות, ואינני חרוצה פחות, וגם  אינני יכולה פחות מגברים בתחומים שלי. צעדתי זקופה בכל מקום והצלחתי. ממחר בבוקר אצטרך להתחיל הכול מהתחלה.
אז מה צפוי לי ממחר ?  עמידה מתנצלת מול כל מי שארצה בעתיד לשכנע בצדקת דרכי, למרות הבלונד, ולמרות הגזרה שהייתה לי ...... 
רק בגלל זה אורי בר-לב אינו ראוי להיות מפכ"ל אבל גם האחרים לא.

פרשת אורי ברלב החלה כשבדרכו למפכלות היו כאלו שחשבו שיש לשים לו רגל על מנת  למנוע אותו מלהגיע למשרה הנכספת. המאמץ התרכז בחיטוט בחייו האישיים, בין השאר הועלתה השאלה כיצד הוא מחלק את חייו בין אשתו וילדיו ובין הנשים המזדמנות? (מה שכנראה כולם ידעו במשטרה). אני לא ממש הוטרדתי מהבעיה כי לא ידעתי עליה, ידעתי רק שהוא והמפכ"ל משחקים ב"ברוגז" וזה כשלעצמו הספיק לי להבין שמדובר בשני זכרים ילדותיים. בדיעבד הייתי צריכה להיות מוטרדת מהעובדה ששני גברים ילדותיים עומדים בראש גוף שאמור להגן על בטחון הפנים של המדינה ועל כך אני מתנצלת.
 נראה לי שלא הייתי חריגה והציבור כולו  לא  ממש יצא מגדרו לנוכח "המשחקים בחצר האחורית" של המשטרה,  עד שמישהו החליט לדחוף את הפרשה במספר הילוכים קדימה והכניס את ד"ר אינס המתלוננת הסידרתית לתמונה, בתקווה שהפיקנטריה תעורר את הציבור האדיש מרבצו..
אז אחרי ההלם והבושה שאני חשה במקומה של ד"ר אינס, אני מוצאת את הכוח לכעוס על אורי בר-לב , ולא משום שעשה מעשה שלא יעשה לד"ר אורלי אינס, (המעשה כשלעצמו חמור אם אכן יתברר כאמת, אלא שאני סומכת עליה שהיו לה סיבות טובות לא להתלונן שנתיים, ואת האינטרסים של מי היא מייצגת). הכעס הגדול שלי על אורי בר-לב, שבגללו אינו ראוי להיות מפכ"ל, הוא על כך שברלב וחבריו החזירו אותי אחורה למקום שכל חיי כאישה צעירה, והיום כאישה מבוגרת, נמנעתי מלהיות בו. מצב שספרות המתח והריגול מיטיבה לתארו  ממני. שם, מרבים להשתמש בגוף האישה כפיתיון לגברים בעמדות מפתח, שאל מול גופן המפתה וצבע שיערן, מתגלים רובם כטיפשים גמורים ומוכרים סודות מדינה או/ו מסחריים.  
במקרה שלנו נראה שד"ר אינס התהלכה בקרב הקצונה הגבוהה של המשטרה כמאטה הארי "המרגלת האגדתית", אלא שמהאטה הארי נולדה ב-.1876 , ומאז חשבנו שעשינו כברת דרך של שינוי אמיתי. מדוע ד"ר אינס ביקשה את חברתו של בר-לב וחבריו?....., מה ביקשה לקדם בעזרת הקשר הזה גם זה ?.....
העובדה שהיא הצליחה זה מה שמקומם. כי מי תוקע לידי שארגוני הפשע בישראל, שמשופעים בכסף ובנשים יפות לא ישתלו יפיפיה מוכשרת שתסיט את ידיו של החוק מלטפל בהם...????????????
. נשמע הזוי?
 נשמע כפרק מסיפורי מתח  שנקראים בשירותים ?

 יתכן, אך המציאות שמכה בי היום נראית הרבה יותר הזוייה.
אורי ברלב אינו ראוי להיות מפכ"ל וגם שאר האנשים בפרשה כי הם שחטו לעיני כול, פרה קדושה נוספת שהוכיחה שהיא לא רק פרה משוגעת אלא גם כמרבית הפרות המהונדסות היא פרה טיפשה ביותר.
אורלי אינס הצליחה לגלות את ערוותו של אורי ברלב למרות שהוא עשה זאת מרצונו החופשי , וזה מוכיח ש"המין החלש" מנצח אותו בידיים קשורות, מה יקרה לאורי בר-לב כשיעמוד מול  המין החזק באמת אינני רוצה כלל לדמיין????????..
לצערי התנהלותו של אורי ברלב מעיבה קשות על כל הישגיו הצבאיים שאיש לא יעז להפחית בערכם, ותרומתם  למדינה, אך הם כנראה לא מספיקים לתפקיד המפכ"ל ולא הספיקו גם לתפקיד הניצב שבו הוא מחזיק היום. .




 

לייבסיטי - בניית אתרים